Середа, 01.01.2025, 23:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Персональний сайт вчителя музичного мистецтва Карпової Юлії Олександрівни

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

1 клас.Урок Музичні інструменти
[ Викачати з сервера (1.22 Mb) ] 23.11.2016, 23:47

1 клас

Тема: РІЗНОВИДИ   МУЗИЧНИХ   ІНСТРУМЕНТІВ.  СУПРОВІД.

Мета:

навчальна: ознайомити учнів із поняттям «музичні інструменти»; з поняттям «супровід»;

розвивальна: розвивати музичний слух, навички сприймання музичного твору, творчі здібності, увагу, розширювати музичний кругозір;

виховна: виховувати інтерес до музичного мистецтва, естетичний смак.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: фортепіано, ПК, ілюстрації музичних інструментів, фонохрестоматія, відео-матеріали, набір для швидкого виготовлення саморобних  дитячих маракасів (двох екземплярів).

 

ХІД УРОКУ

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.

 

Вхід до класу під звучання пісні А.Філіпенка «Веселі музиканти»

Музичне вітання.

Перевірка готовності учнів до уроку.

 

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.

Командна гра «Впізнай чий це голос».

Діти, зараз пограємось з художником в країні музики – із тембром. Співаємо так:

«Впізнай чий це голос – ля-ля-ля-ля-ля». Двоє учнів з різних команд відгадують тембри голосів. (Далі інші двоє учнів і т.д. )

 

  1. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Для того, щоб почути музику, треба її виконати. Подув вітер в очерет, з’явився звук, а людина здогадалася, як можна зробити духові інструменти.  Натягнула людина тятиву мисливського лука, смикнув за неї і відпустив – зазвучала струна.  Так з’явилися струнні інструменти. Стукнула людина по дуплу великої деревини, почувся шум. Спиляли  люди дупло і почали грати, як на барабані. Ось і ми зробимо свій інструмент – маракаси (матеріали  підготовлені заздалегідь).

Виготовлення маракасів.  (1-й  я роблю демонстративно, а 2-й одночасно роблять діти)

  • Наші гості – музичні інструменти (ейдетика).

Демонструю дітям картки із зображенням казкових  музичних інструментів.

«Інструменти ці  чудові, бо не справжні, а казкові!»

  • Повідомлення теми та мети уроку.

 

  1. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ.

«Міні-театр». Вчитель розповідає про кожну картку від імені музичного інструмента.

Гра «Вітер-музикант».

Свій тембр голосу має не лише кожна людина, а й кожен музичний інструмент.

Зараз подивіться відео про музичні інструменти. Завдання: послухайте звучання інструмента, вгадайте – знайдіть картинку із його зображенням. І він з’явиться на екрані.

Відео: «Музичний магазин».

ДИНАМІЧНА ПАУЗА з маракасами.

Поняття «Супровід» музичних інструментів.

Завдання учням: послухати пісню 2 рази і сказати, чи однаково звучала.

1-й раз – а капела, 2-й – із супроводом. Потім слід пояснити, де був супровід. Далі вчитель тренує учнів, виконуючі фрагменти різних дитячих пісень із супроводом і без нього.  Діти повинні швидко навчитися промовляти слово «супровід»  і  визначати його наявність.

Про музичні інструменти складено багато пісень. Одну з них ми розучимо. Але спочатку налаштуємо голосочки на спів.

ВОКАЛЬНО-ХОРОВА РОБОТА.

Розспівування. (Хрестоматія 1 клас, Сидор М., Островський В., ст.10)

Наша пісенька летить

У дзвінку ясну блакить.

Ми берем її в дорогу,

Легше йти із нею в ногу.

 

Розучування пісні.  А. Філіпенко «Веселі музиканти».  (Метод «Луна». На дошці  закріплені  зображення музичних інструментів: скрипка, балалайка (3 куплет – у плані наступного уроку).

Метод «Ейдетика» допомагає  запам’ятати «незорові» слова:

З поясненням вчителя смайлик (*) підкаже положенням губ «ті-лі-лі», інший смайлик (*) «тренді-брень».

Після розбору – виконання з увагою на відео пісні.

Виконання в русі. (Під час співу куплету учні імітують гру на інструменті, а на програш – плескають у долоні і танцювально притупують ).

СПРИЙМАННЯ МУЗИЧНОГО ТВОРУ: Д.Кабалевький «Сурмач і луна».

Аналіз твору.

Як звучала музика? (Гучно, тихо)

Що вас здивувало? (Відповіді учнів)

Що вам сподобалося у музиці?

 

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ  НАБУТИХ  ЗНАНЬ.

 «Хто на чому грає?» (Учні з’єднують лініями зображення  тваринок із музичними інструментами – ДОДАТОК. Звірі-музиканти (копія на аркушах А4 ст.55). 

  1. ПІДСУМОК УРОКУ.

Хто найкраще постарався?

Хто найбільше розвивався?

Молодці всі діточки,

Всім вам ставлю рисочку,

І до неї ще додам

Я чарівну квіточку.

(Прикріплюю на дошці стеблинку, потім квітку)

Діти, що вам сподобалося на уроці? (Учні висловлюються, а я корегую: «вгадувати інструменти – я кажу: «їх тембри» іт.д.)

Сьогодні ми дізналися, які бувають  музичні інструменти, познайомилися з їх різними тембрами (голосами), навчились впізнавати супровід музики.

Вчитель: «До побачення!»

Учні: «До побачення!»

Тепер разом машемо долонькою жест:

«До нової зустрічі ВАМ!»

(На «вам» діти указують жестом руки на вчителя, а я – одночасно на них.)

 

Категорія: Мої файли | Додав: uliya_karpova70
Переглядів: 501 | Завантажень: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
uCoz